50002030006002
support[at]amir-bagheri.ir
آمیر باقری
0

نکته ای مهم در مورد نحوه بکارگیری Call To Action در وب سایت ها

خانه » طراحی و گرافیک » طراحی دکمه فراخوان » نکته ای مهم در مورد نحوه بکارگیری Call To Action در وب سایت ها

امیر باقری

درباره نویسنده
برنامه نویسی رو از 10 سالگی به صورت حرفه ای شروع کردم هدفم رشد و ارتقا علم و اگاهی همگان درباره اینترنت و درک درست اینترنت رو یادش بدم                 

همان طور که می دانید کاربرد CTA ها به بنر محدود نمی گردد و از آنها در وب سایت ها هم استفاده می گردد. یکی از مواردی که در مورد CTA های وب سایت ها به غلط جا افتاده این است که طراحان وب سایت ها گمان می کنند که از CTA ها فقط باید در صفحه اصلی وب سایت استفاده کرد. در حقیقت همه صفحات وب سایت باید از CTA ها بهره ببرند، زیرا بعضی اوقات لینک ها دید مشتری ها را پوشش نمی دهند و لازم است از Call To Action استفاده گردد.

فراموش نکنید که نباید همه دکمه‌های فراخوان شما یکسان باشند و معمولا بهتر است که از یک CTA بزرگ در صفحه اصلی و در صفحات دیگر از CTA های کوچکتر استفاده کرد.

در تصویر زیر، قسمتی از وب سایت Signals 37 را می بینید که مربوط به یکی از سرویس های این وب سایت است. در انتهای این صفحه همان طور که مشخص است از یک دکمه فراخوان ساده استفاده شده است تا کاربران بتوانند از نسخه رایگان این سرویس استفاده کنند یا آن را خریداری کنند.

زمان انتشار : 26 روز پیش دسته بندی : طراحی دکمه فراخوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *