50002030006002
support[at]amir-bagheri.ir
آمیر باقری
0

لینک‌سازی در عصر بازاریابی محتوا

خانه » دیجیتال مارکتینگ » بازاریابی محتوا » لینک‌سازی در عصر بازاریابی محتوا

امیر باقری

درباره نویسنده
برنامه نویسی رو از 10 سالگی به صورت حرفه ای شروع کردم هدفم رشد و ارتقا علم و اگاهی همگان درباره اینترنت و درک درست اینترنت رو یادش بدم                 

همان طور که می‌دانید از زمان روی کار آمدن بازاریابی محتوا، خیلی از کمپانی‌های مشهور دنیا به این شیوه بازاریابی روی آورده اند و توانسته‌اند بواسطه این روش، بیشتر روی لینک‌سازی کمپانی خود تمرکز کنند. در واقع در این روش با تولید محتوای با کیفیت در زمینه موضوع وب سایت می‌توانید پیشرو صنعت خود شوید و بقیه سایت های مرتبط به مطالب شما لینک و شما را معرفی کنند. لینک از سایت های فعال در زمینه کسب و کار شما میتواند روند بهینه سازی سایت (SEO ) به شما کمک کند.

در ادامه نگاهی به تفاوت لینک‌ساز سنتی و بازاریابی محتوا می‌اندازیم که سبب می‌شود از وضعیت لینک‌سازی امروزه درک بهتری پیدا کنید.

لینک‌سازی در عصر بازاریابی محتوا

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیازدهی)
زمان انتشار : 10 روز پیش دسته بندی : بازاریابی محتوا, سئو و بهینه سازی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال