50002030006002
support[at]amir-bagheri.ir
آمیر باقری
0

از Call to Action های بزرگ استفاده کنید

خانه » طراحی و گرافیک » طراحی دکمه فراخوان » از Call to Action های بزرگ استفاده کنید

زهرا فروتن

درباره نویسنده

ما در مقاله های قبلی ای که درباره دکمه فراخوان یا Call to Action بود، در مورد مواردی چون استفاده از فضای سفید، رنگ های متنوع و همچنین محل مناسب قرارگیری CTA صحبت کردیم. ولی مسئله به این سه مورد ختم نمی گردد و می توان از روش های بسیاری برای طراحی یک Call to Action مناسب استفاده کرد.

یکی از این روش ها این است که شما CTA ای طراحی کنید که به نسبت اجزای بنر و وب سایت، CTA به کار رفته بزرگ تر طراحی شده باشد. این روش به مخاطب کمک می کند تا به راحتی CTA را مشاهده کرده و جذب آن گردد. البته از این نکته می توان در بنر های بزرگ و وب سایت ها استفاده کرد.

برای نمونه به دکمه فراخوان CTA وب سایت مرورگر موزیلا فایر فاکس دقت کنید. در این صفحه همان طور که مشخص است، CTA از دیگر اجزای این وب سایت بزرگتر است و به طور حتم توجه مخاطب را به خوبی جلب می کند.

زمان انتشار : 26 روز پیش دسته بندی : طراحی دکمه فراخوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *